Thursday, December 6, 2012

The Safety Button :(

I tripped all over it today.

Whoops.

I warped to a cyno and went to shoot it.  Nothing happened.  Oh, that button.  Damn.  Select, menu, click, yes, now go.  Sigh.

In our new little area we have been killing cyno frigates.  They are everywhere, like tempting unguarded candy.  I am not sure why.  People seem to leave them unguarded and AFK.  That means that their pods just sit there as well.  I used to ignore cynos.  They were people moving their ships around.  They tried to protect their cynos and cyno at smart times.  The didn't just sit there. And sit there.  And sit there...



Crime watch isn't helping me here.  I think that I am strong enough to resist temptation. I really do.  Yet, the time it takes for my 425s to lock onto a POD is a lot of time to think.  A lot of time to have my will power ground away.  Suddenly, lock, point, pew.

Except today.  I undocked to do something productive.  Then I saw a cyno.  Then I warped to the cyno.  There was a Velator there.  The rookie ships are good cyno boats these days.  I shot it.  Then the pod sat there.  I shot that to.

And there was a pod yesterday.  Undocked.  Didn't warp off.  The Cynabal is fun to fly.  Pewpew.

I'm not saying I'm powerful.  They die in one hit.  Maybe I will ungroup my guns to save ammo.  The temptation is to much.  I can't resist it.

My sec status has plummeted to -6.4

******************************************************

I then ran this thread through Gizoogle because its extra hysterical.
I advise the patch notes as translated  through it.
 The blinged out version reads as such:


Da Safety Button :(
I tripped all over it todizzle.

Whoops.

I warped ta a cold-ass lil cyno n' went ta blast dat shit.  Nothang happened. Y'all KNOW dat shit, muthafucka!  Oh, dat button. I aint talkin' bout chicken n' gravy biatch.  Damn. I aint talkin' bout chicken n' gravy biatch.  Select, menu, click, yes, now go.  Sigh.

In our freshly smoked up lil area our crazy-ass asses have been cappin' cyno frigates.  They is everywhere, like temptin unguarded candy.  I be not shizzle why.  Muthafuckas seem ta leave em unguarded n' AFK.  That means dat they podz just sit there as well.  I used ta ignore cynos.  They was gangstas movin they shizzles around. Y'all KNOW dat shit, muthafucka!  They tried ta protect they cynos n' cyno at smart-ass times.  Da didn't just sit there fo' realz. And sit there.  And sit there...

Crime watch aint helpin mah crazy ass here.  I be thinkin dat I be strong enough ta resist temptation. I aint talkin' bout chicken n' gravy biatch. I straight-up do.  Yet, tha time it takes fo' be 425s ta lock onto a POD be a shitload of time ta think.  A lot of time ta have mah will juice ground away.  Suddenly, lock, point, pew.

Except todizzle.  I undocked ta do some shiznit productive.  Then I saw a cold-ass lil cyno.  Then I warped ta tha cyno.  There was a Velator there.  Da rookie shizzles is phat cyno boatz these days.  I blasted dat shit.  Then tha pod sat there.  I blasted dat to.

And there was a pod yesterday.  Undocked. Y'all KNOW dat shit, muthafucka!  Didn't warp off.  Da Cynabal is funk ta fly.  Pewpew.

I be not sayin I be powerful.  They die up in one hit.  Maybe I will uncrew mah glocks ta save ammo.  Da temptation is ta much.  I can't resist dat shit.

My fuckin sec status has plummeted to -6.4

******************************************************

Disclaimer:  This thread and all new obsession with Gizoogle is fully the fault and responsibility of Cheradenine Harper

2 comments:

  1. The gizoogle part is hilarious. Especially considering that you're pretty fucking well-spoken and versed in lexiconic variety...lol just adds to the effect. :D

    ReplyDelete
  2. OMG...... I don't even!!! o.0

    ReplyDelete